hannah viert haar 40-jarig jubileum op spectaculaire wijze met 100 huidcoaches in de Portugese Algarve
Sinds 1979 staat hannah voor ambachtelijke huidverbetering en bestaat de basis van het merk uit productontwikkeling en het delen van kennis en kunde. Al 40 jaar draagt hannah informatie, wetenschap en ervaring van de huid en meer met veel plezier over aan zowel de hannah huidcoaches als de consument. Omdat hannah haar huidcoaches nog meer bagage wilde meegeven, heeft het hannah team hen onlangs tijdens dit bijzondere jubileumjaar een speciale mogelijkheid gegeven om op een unieke locatie hun kennis te verrijken om hun succes te vergroten.
Ter ere van het 40-jarig jubileum heeft hannah 100 huidcoaches in het weekend van 17 t/m 20 mei jl. meegenomen naar de Portugese Algarve. Tijdens vier zonovergoten dagen zijn inspirerende Master Classes gegeven, zijn de huidcoaches sportief aan het werk gezet en is het jubileum tot in de late uurtjes gevierd. In samenwerking met TUI Incentives & Events werd het prachtige, 4-sterren all inclusive resort ROBINSON Club Quinta Da Ria uitgekozen als locatie voor het evenement.
Master Classes door experts
Gedurende het weekend zijn er vijf exclusieve Master Classes gegeven om de hannah huidcoaches te inspireren en motiveren om doelen te stellen en die ook daadwerkelijk te verwezenlijken. De volgende sprekers waren hierbij aanwezig:
• • Charlotte Labee is o.a. ‘mindset trainer’. Zij heeft de hannah huidcoaches nieuwe inzichten in hun brein laten ontdekken om succesvoller te worden, door de manier van denken te veranderen en positiever in het leven te staan. Doelen stellen, vastgeroeste patronen omgooien, gezonde voeding en meer beweging leiden tot minder stress en meer succes.
• • Rudolph Strickwold is vorig jaar benoemd tot Communicatieman van het Jaar. Als directeur marketing & commercie bij Stichting Hulphond Nederland heeft hij de hannah huidcoaches meegenomen in de wereld van communicatie om nog meer potentie uit zichzelf en hun klanten te halen, wat leidt tot groei en ontwikkeling.
• • Karl Emerick Hanuska is een bewezen internationale marketing- en communicatie professional met meer dan 20 jaar ervaring in bedrijfs- en marketingcommunicatie, public relations en journalistiek. Dankzij zijn expertise op LinkedIN als topinfluencer heeft hij laten zien wat dit zakelijke social media-kanaal voor professionals kan betekenen.
• • Zoey Ivory van der Koelen is Miss Nederland 2016, winnares van het tv-programma ‘Dance Dance Dance’ 2017, columniste bij o.a. 100%NL Magazine en social media manager. Als ‘influencer’ weet zij als geen ander wat de do’s & don’ts zijn op de social media en welke kansen er liggen. Ze heeft op een interactieve manier tips gegeven over hoe de huidcoaches online kunnen uitblinken.
• • Monica van Ee is directeur van hannah en tevens voorzitter van de Nederlandse Cosmetica Vereniging. Zij heeft het podium betreden voor een flinke dosis up-to-date informatie over de cosmeticabranche en heeft haar persoonlijke verhaal verteld over leiderschap en merkopbouw.
Als laatste was er nog een toegift van hannah huidcoach en docent Amber van de Mheen over hoe je op een leuke en grappige manier klanten middels vloggen kunt meenemen in de praktijk. In het bijzonder is de aandacht gevestigd op nieuwe hannah producten (waarover binnenkort meer op mijn blog!).
De sprekers van de hannah Master Classes
Happy healthy hannah
Door regelmatig een behandeling te ondergaan inclusief bindweefselmassage bij de hannah huidcoach geef je je huid een goede work-out. Om ook de hannah huidcoaches zelf in goede conditie te houden, is er tijdens de jubileumreis niet alleen van de hersenen veel gevraagd, maar is ook het lichaam stevig aan het werk gezet. Op de dag van aankomst is er een beachvolleybaltoernooi georganiseerd. Op de tweede dag werd fysiek het uiterste van elke huidcoach gevraagd tijdens de intensieve sportactiviteit verzorgd door fysiotherapeut Nicky van Ee. Op dag 3 hebben de hannah huidcoaches hun sexy moves kunnen laten zien op het nummer “Single Ladies” van Beyoncé onder begeleiding van Zoey Ivory. Na alle oververhitting van het sportprogramma is dit op de laatste ochtend afgesloten met een sessie aquarobics in het zwembad van ROBINSON Club Quinta Da Ria.
Dat hannah echt een soort familie is, kwam nog eens duidelijk naar voren, wanneer de huidcoaches na afloop van de masterclasses het gehele hannah team verrassen met een gepersonaliseerde ABBA-medley. Een samengesteld lied met leuke teksten die betrekking hebben op hannah en huidverbetering. Daarbij heeft ieder hannah teamlid een prachtig sieraad gekregen met daarin een robijn vanwege het 40-jarig robijnen jubileum. Tijdens de afsluitende inspiratiesessie komen dan ook mooie woorden terug over hannah zoals berokkenheid, professionaliteit, inspirerend, betrouwbaar, passievol, attent zijn, vakbekwaamheid en verbinding.
Kennis delen = succes vermenigvuldigen
Met veel trots en plezier wordt door zowel het hannah team als de aanwezige huidcoaches teruggekeken op een heel geslaagd en gezellig lang weekend onder de Portugese zon. Alle deelnemers zijn enorm geïnspireerd geraakt en hannah heeft zich als merk en team ingezet om nog meer kennis te delen, om vervolgens het succes te kunnen blijven vermenigvuldigen!